Green Day på Ullevi



Green Day var verkligen sjukt bra igår! Älskade stämningen på ullevi, liksom våran första utekonsert och det var ullevi! Bra setlist och konserten var sjukt rolig för övrigt. Denna bilden tog jag när dem spruta ut konfettin. Konfettin ser dock en aning grön och gul ut men den var blå och vit.

Billie Joe i dem röda byxorna för er som inte fattar ;-) Han står längst ute på catwalken och vi stod närmast scenen vid högra hörnet. Kan nämna att jag lär typ ha blåmärken eftersom under vissa tidpunkter blev det extremt mycket tryck men här svimmar vi inte!

Favoriten under konserten måste typ ha varit Wake Me Up When September Ends, akustisk dessutom! Jag älskar verkligen den låten.

Fler bilder från konserten kommer och sånt... Jag håller för tillfället att ladda upp videos, men jag är så äckligt trött. Har inte sovit mycket denna helgen :o

Men seriöst, om ni någon gång funderar på att åka och se Green Day så tycker jag ni ska ta och göra det! Det är verkligen ett spektakel man inte vill missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0