Dödligt sjuk eller?

Okeeeej... min feber har sjunkit nu åtminstone, men asså... min hals har blivit värre. Fast det kan jag leva med. För jag kan stå på en konsert utan att skrika, men jag kan inte stå på en konsert med typ 39,5 graders feber. Men asså... Gosh, jag vet ej alltså. Jag är helt orolig för min hals alltså. Det ser inte bra ut alltså. Familjen misstänker mononukleos, som är en form av körtelfeber... 

Åh, jag borde typ sova nu men jag pallar inte. Så fort jag ligger ner så kan jag typ inte svälja över huvudtaget jämfört med när jag sitter. Jag har lättast att svälja när jag står upp, men jag kan inte sova och stå...

Förresten... tog mig 1,5 timme att få i mig ett mcdonalds meal. Att jag ens fick för mig att äta skitet var ren envishet alltså. Jag kan knappt svälja fil och ändå var jag så jävla sugen på mcd. Som sagt... finns en anledning till varför folk kallar mig envis, hah ;-)

Nu måste jag fortsätta skriva mitt jävla tal om demokrati. Tyvärr har jag mer kommit in på själva idéen av att göra Sverige till en republik. Republiken Sverige låter bra. Tyvärr ska texten dock vara på engelska, men det fixar jag nog. Frågan är om jag lyckas hålla talet imorgon när jag knappt kan prata. Jag får be till gud att hon har förståelse för mitt tillfälliga handikapp och ger mig MVG ändå ;D

Sometimes I give myself the creeps
Sometimes my mind plays tricks on me
It all keeps adding up
I think I'm cracking up
Am I just paranoid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0