Blottaren

Kan berätta om denna konstiga man(gubbe) som gjorde mig ganska upprörd, haha.

Klockan var nog antagligen strax efter 9 på morgonen när jag(b1) låg utanför tältet och solade/sov och B2 låg inne i tältet och sov. Då och då tittade jag upp och en av dem gångerna såg jag en man som stod uppe på en av kullarna vid sandhammaren och så såg jag att han stod och glodde mot mitt håll. Först trodde jag det var mest för att vi hade hunden lös och det är koppeltvång men hon stannade runt tältet hela tiden, så jag släppte det.
Snubben gick iväg en bit bort och på längre håll stod han och stirrade och jag började känna mig lite obekväm med hans stirrande men han la av till sist.

Senare på dagen när Bea också hade kommit ut så stack vi ner till stranden med hunden för att kyla ner henne med tanke på att det var ganska stekande där vi tältade. När vi vänder oss bort så ser vi att gubben stirrar igen, väldigt creepy alltså. Så vi gick en bit bort så slapp se honom. På väg upp från stranden så ser vi att han går ner mot stranden och vi tänker mer typ "Shit, nu ska han skälla ut oss för att hunden inte är kopplad och hundar får inte bada bla bla bla" men iaf så lägger jag då märke till att han är naken och då får vi oss en liten chock. Come on, det är ingen jävla nudiststrand vi campade på!

Men det värsta var ju sen när vi låg och stekte igen när gubben kom med en jävla kikare och typ kikade på oss och han stod typ... mitt framför oss 40 meter framför vid stranden. Han började ju lite diskret och så men ja... Så vi bestämde oss för att kika tillbaka och B2 vinkade även och då vände han snabbt bort.
MEN för att göra det hela ännu värre, så tar han av sig badbyxorna som han hade tagit på tidigare och så står han där framför oss spritt språngandes naken och tar upp kikaren igen och kikar diskret på oss.

Sånt där gör man verkligen inte! En sak om vi var på en nudiststrand men nu var vi inte det! Förargelseväckande beteende kallas det, tycker jag. Det var verkligen inte okej av honom att typ stå och strippa framför oss. Jag menar, tänk så hade vi varit mycket yngre? Vi hade mycket väl kunnat vara mellan 10-13 år och då hade det definitivt inte varit okej!

Nej, kan blottare och nudister hålla sig till nudiststränderna så är jag nöjd. Jag tycker inte att man ska behöva känna sig obekväm när man är på stranden.


Tänker inte hänga ut honom med bild trots att jag har tydliga bildbevis på vad han gjorde.
Njut av den härliga utsikten på sandhammaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0