Bloggdesign?

Jag vet inte ens hur länge vi har haft denna designen men det har ju varit några månader nu, antagligen över ett halvår och jag har tröttnat. Frågan är bara hur bloggen ska se ut.

B2 är ju nöjd med den som den är, men jag funderade på att göra bloggen lite bredare och byta ut färgerna lite. funderade på turkost med eventuellt något inslag av grått. Jag har ingen aning riktigt...

Även om jag gör något så lär det inte hända förrän nästa vecka beroende på vad jag väljer. Jag är mitt uppe i en liten budgivning om att få spendera en vecka med mig. Just nu ligger det väldigt jämnt mellan mamma och pappa men jag får se. Det kvittar vart jag åker, för jag lär ändå ha internet med mig och ha skittråkigt så jag har gott om tid.


gammal, gammal bild tagen med iPhone så kvallen suger, heh. Random fact, har haft dem conversen i 6 år och dem är fortfarande hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0