A trip to Malmö

Full fart idag alltså! Upp klockan åtta för att få mitt rum storstädat. Under tiden sprang jag en massa ärenden runt i stan innan jag tog tåget in till Malmö för att träffa Sarah och shoppa lite. Nog sagt, 1700 kr fattigare idag i alla fall. Sved till i hjärtat alltså :(

Tänkte lägga ut bilder på lite av skitet som kom hem med mig idag :)


Mina älskade skor! 349 kr på Nelly.com :) Hehe, skorna är 16 cm höga om ni är nyfikna.


Anledningen till varför jag ville in till Malmö. 299 kr på Carlings.


Rubiks kub! 140 kr på Teknikmagasinet. Bara jag som älskar dessa? Kan sysselsätta mig med dem i timmar!


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Haha en klassiker! :D Lyssnade faktiskt mycket på den när jag var liten. Haha.. Tack för tipset - måste ta med den på en skiva!

2010-07-14 @ 16:36:32
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Snygga skor förresten!

2010-07-14 @ 16:36:59
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0