Home again

B1 är tillbaka i Ystad men inte speciellt länge skulle jag gissa. En vecka utan internet är lite som terapi alltså(okej, jag fuska lite med iPhone men knappt, 2 ggr!).

Väldigt skönt att bara försvinna från all civilisation, att bara koppla av och lämna alla problem bakom sig i en vecka. Under veckan har jag hunnit läsa 3 tjocka böcker och ligga i solen. Blev inte mycket shopping. Ett halsband och armband, dyrt vare.


Armbandet :)

Sen blev det även en hel del myspys med hundarna. Båda två kräver så extremt mycket uppmärksamhet, heh.


Zack, min lilla(egentligen stora) bajshög.


Laban, den tjocka korven som jag fortfarande inte har bestämt om jag älskar eller hatar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0