En lådbil :D

Dålig uppdatering av mig igen men jag har faktiskt inte varit hemma, var borta hela dagen igår med Victoria,Hanna och Sonja ( Kommer bilder sen) o sedan idag så har jag varit med Vixie och dragit omkring :) är bara hemma nu i cirka en timme innan jag drar iväg till helsingborg för att äntligen hämta hem Party :) så jag tänkte bara göra ett litet kort inlägg och säga att jag och Vixie håller på bygga en lådbil 8D dock blev den stor som jaa jag vet inte vad men om den hade varit en riktigt bil så hade det varit en range rover så riktigt cool kommer den bli... eller nåt xD
Två stycken tjejer som snart är 18 år bygger en lådbil... det är väl helt normalt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0