Time flies by...?



Jag vet inte varför, men på något konstigt sätt har det lyckats undgå bloggen. Vilket är extremt konstigt för vi gjorde bloggen främst för konserter.

Som tidigare nämnt, ska B3 ju se Tokio Hotel i Köpenhamn och Göteborg. MEN det blev komplikationer som gjorde att vi inte kunde köa i Göteborg och då tittade vi på andra möjligheter. Först kollade vi på om vi skulle åka till Polen och köpa VIP biljetter där, men ingen av oss hade riktigt råd med resan dit.

Så nästa stopp blev Stockholm. Och vi har haft ganska mycket emot oss när det gäller den konserten och det är typ tre veckor kvar och vi har inget bekräftat än. Fast det ser ganska ljust ut. Vi har testat olika möjligheter och sånt, och jag tror vi är på "Plan F" nu :) Vilket visar att vi har haft en hel del planer, men alla spricker i slutändan.

Men eftersom vi har en ganska unik syn på livet... Nämligen entrepenörskap + Murphys lag. Dvs, Allt som kan gå fel kommer gå fel fast se det inte som hinder utan möjligheter!

Anyway... Det verkar som att vi kommer iväg till Stockholm ändå, fast det är väldigt kärvt med pengar just nu. Jag tror jag precis har gjort mig själv skuldsatt tills sommaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0