Sista minuten

Seriöst, varför gör jag aldrig det jag ska göra?

Jag borde packa med tanke på att vi åker ikväll men jag kan inte. Det står alldeles still i huvudet på mig och jag vet inte ens i vad jag ska packa ner allt! Rena rama paniken här alltså.

Samma sak med läxorna. Jag sa åt mig att jag skulle åtminstone läsa ut en bok, och skriva 2 inlämningsuppgifter. Och vad har jag gjort? Jo jag har läst ut en bok som inte hade ett dugg med skolan att göra och inte fan har jag skrivit ett endaste ord på inlämningsuppgifterna.

Dessutom skulle jag bädda sängen så när jag kommer hem om 9 dagar, så skulle jag kunna slänga mig i en nybäddad säng och bara sova bort 2 dagar för det är ungefär vad jag kommer behöva.

Nej, gud.. jag måste göra något nu... äta frukost/lunch i alla fall!

Vi ses om... 9-10 dagar typ (:



iiiih, vi ska se Tokio Hotel tre gånger! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0