Prinsesstårta

Extremt tråkig dag. Jag har precis ätit tårta, haha.

Det var då jag kom på en sak. Folk påpekar ganska ofta att jag äter väldigt mycket skräpmat och ändå är jag ganska smal. Hur kan jag egentligen hålla formen?

Jag är inte ett dugg atletisk ju. Enda gången i livet jag har varit atletisk är typ när jag red, haha. Men jag har ju ganska hög ämnesomsättning, vilket gör att jag förbränner typ precis allt jag äter utan att behöva motionera. Men samtidigt så kan jag själv säga att jag skulle vilja vara smalare. Min vikt är idealisk men jag skulle vilja vara smalare.

Men samtidigt jag skulle vilja vara smalare så är jag faktiskt ganska nöjd med min kropp. För jag behöver inte ha ångest över vad jag äter utan jag kan äta en hel tårta utan att behöva oroa mig över att gå upp i vikt. Och även om jag nu går upp i vikt. Till exempel under julen(all julmat), så går jag ner det typ lika fort igen.

Nej, nu hinner jag inte babbla vidare. Måste göra mig i ordning innan jag ska springa ut i mörkret och det äckligt kalla vädret!


Fast vem vill inte ha en kropp som Adrianas? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0