Ny bloggdesign!

En väldigt enkel, men bättre än den förra :)

Faktumet var att jag var så frustrerad sen förra inlägget att jag bestämde mig att öppna upp photoshop och helt plötsligt hade jag gjort en ny header och bestämde mig även då för att ändra om lite i bloggen.

Nu kör vi på grått i ett tag. Inte världens roligaste färg, men väldigt enkelt. Så vi får väl se när jag får lust till att göra något nytt. Kanske till hösten då jag förhoppningsvis går grafisk kommunikation :)

Och just. Om ni undrar vad den där saken i o:et är, så kan jag berätta att det kallas "triforce" och kommer från The Legend of Zelda spelen, hehe. Är man Zelda nörd, så är man ;)

Bilder kommer från Aiden, Green Day, Alesana och Beyonce (:


Ehehe, en hyffsat gammal bild på oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0