Måndaaaaaaag...

Jag hatar måndagar extremt mycket. Liksom.. första skoldagen på veckan och jag är redan pissigt less på skolan och jag gick inte ens på någon lektion! Nog för att jag var i skolan och... fick gjort lite svenska och tyska. Men jag skolkade alla lektionerna, haha.

Istället för att gå på lektionerna så gick jag och B2 och letade petflaskor. Vi är nämligen ganska fattiga. Bea har lyckats slösa 600 spänn på mat som vi skulle haft till TH och jag... jag vet inte men jag har lyckats spendera typ 1500 kr på typ... tält och sovsäck. Dålig planering och vi går en ekonomikurs.

Hursomhelst hittade vi bara pant för 6 kr. Så istället gick vi hem till mig och tittade på lejonkungen och åt chokladpudding.



Alice - Avril Lavigne

I found myself in Wonderland
Get back on my feet, on the ground
Is this real?
Is this pretend?
I'll take a stand until the end

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0