Insomniac

Har varit vaken hela natten och faktiskt funderat på att blogga några gånger men inspirationen fanns inte. Jag kunde förstås slänga in väldigt mycket låttips men det kändes lite tråkigt. Så jag struntade i det bara ;)

Hur som helst... Så kan jag typ sitta och skriva av mig om alla mina tankar som går genom mitt huvud eller så kan jag hålla det kortfattat med ett inlägg som inte har någon mening alls. Haha!

Jag satt på tågstationen imorse och lyssnade på ett äldre par. Ni vet hur gamlingar alltid klagar på att "dagens ungdomar" svär alldeles för mycket? Men jag måste säga att det finns gamlingar som svär som borstbindare! Jag blev grymt chockad när jag hörde deras färgstarka språk. Så vilka är dem egentligen att klaga på oss? (;

Och en annan sak jag stör mig på. Folk som går extremt långsamt och tar upp hela jävla trottoaren. Seriöst, finns det något värre i världen? Det är bara en sån liten sak som stör mig extremt mycket. Speciellt när dem vuxna tittade bak flera gånger och såg att det var en hel del människor som ville gå förbi, men icke så nicke. Dem gick verkligen inte åt sidan. Fick lust att kasta en snöboll i huvudet på dem. Men nog sagt om den saken (:


Lagomt charmig bild sen vi tältade inomhus (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0