En banans klagan.



Vi hämtade ut biljetterna idag! Jag vet att det inte behövs så mycket censur men jag älskar att leka med censur, haha!

Åh, jag känner att jag måste få klaga lite. Känns som att hela dagen har motarbetat mig typ, så jag har rätt att få skriva av mig här.

Failade totalt matteprovet på morgonen. Fattar inte hur jag kunde glömma bort hur man räknade ut skitet med hjälp av additionsmetoden. Sen så var jag på möte med min mentor bland annat. Vi diskuterade vår resa och så.. Det var de som gjorde mig så jävla förbannad.
Min mentor fråga mig om jag hade tagit ledighetsansökan, och jag sa nej. Då blev det kackel i hönshuset. Jag försvarade mig med att "Det är inte lönt, för jag har ändå för hög frånvaro för att få ledigt". Dem höll med mig och ärligt talat så ser jag ingen mening med att lämna in en lapp när det var 100% säkert att jag skulle bli nekad. Men tydligen tyckte dem det var ett jätteproblem, men det gick ju inte att göra något åt det och jag kommer inte direkt ställa in resorna, lol.
Men det slutade typ med att dem sa "Du lär ju åka i vilket fall som helst och skolan är nog det sista som hindrar dig". WORD!

Så inte så mycket mer med det, hehe. Nu ska jag gå och tjura för jag har en hund som beter sig helt mysko mot mig. Elaka byracka :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0