Dumma bibliotek!

Jag som tyckte jag hade varit duktig! I förrgår kollade jag upp på biblioteket om böckena jag letade efter fanns inne och vart dem skulle stå inne på biblioteket, enbart för att jag skulle göra det lättare för mig själv att hitta där inne när jag väl gick dit idag.

Men icke så nicke! Jag gick dit i lugn och ro efter skolan och gick till hyllan och till bokstaven S där böckerna skulle stå. Men inte f*n fanns dem där. Jag som tyckte jag hade varit duktig och gjort läxan och skulle slippa behöva fråga dem otrevliga bibliotekarierna.

Inte för att jag frågade dem ändå. Det kryllade av småbarn och föräldrar och det var typ världens kö till dem två stackars tanterna, så jag tog ett djupt andetag och lämnade byggnaden och började traska hem. Så istället satsar jag på att gå dit imorgon innan första lektionen börjar. Man har ju tur att skolan ligger precis bredvid (:

För övrigt så funkade inte mitt internet igår så det blev ingen uppdatering från alla hjärtans dag :(


Lagomt charmig bild från igår i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0