When it's not easy you make it worth it.

Kass vecka minst sagt. Inget speciellt egentligen men det har bara varit en sån vecka när jag kännt mig allmänt nere. Man kan ju inte alltid må bra liksom. Men något som har gjort mig lite extra irriterad är folks attityd mot egoism.

Denna vecka har jag satt mig själv före alla andra. Min egen lycka för jag känner att jag behöver det. Och helt plötsligt så var man väldigt egoistisk enligt de svenska normerna. Lite som vad Blondinbella skrev i sin bok. Men är det egentligen så fel att sätta sin egna lycka före alla andra någon enstaka gång? Jag tycker inte det borde vara det.

Jag sa nej till det jag visste inte skulle få mig på bättre humör och gjorde något som fick mig att verkligen bli glad. Ändå så får man så mycket skit för det. Kan folk inte vara glada för andra längre?

/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0