Unique.

Jag är nog ganska speciell, fast jag menar inte då liksom det där gayiga "Jag är unik" snacket. Utan mer att jag har lite konstiga saker för mig.

Inatt halv 3 stack jag över till min pojkvän(Känns fortfarande wierd att ens nämna det. Ordet är nästan tabu i min skalle) och kröp upp med honom. Låter ju ganska normalt förutom tiden. Men nu har jag inte nämnt en grej. Jag stack över till honom bara för att spela dataspel med honom. Då sjönk normalfaktorn ganska mycket, right?

Men vi satt hela natten tills 9 på morgonen och spelade och jag tyckte faktiskt det var mysigt. Och det är nog ganska speciellt, för hur många människor skulle gå genom världens snöfall bara för att spela med sin pojkvän? Antagligen typ bara jag ;)



/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0