Sjuk.

Hoppas alla har haft en trevlig julhelg för det har jag haft! Hyffsat iallafall ;P

Fick feber i fredags och har haft det hela helgen och har det fortfarande... Men det hindrade inte mig från att gå ut i lördags! Det var trevligt i alla fall :) Men kallt som fan där ute. Sen där på söndagmorgonen vid 7 tiden kom min feber tillbaka och sen låg jag utslagen hemma hos iffe till klockan 5 för då hämta dem pizza så vi kunde äta.

Inte jag som har bilder för detta event heller. Min kamera glömdes hemma så det är B2 som får stå för bilderna... om hon någon gång gör det ;D

Nah, nu ska jag typ resa mig upp ur min säng och hitta ngt ätbart. Har trots allt inte ätit på över 24 timmar ;o ovanligt för mig nuförtiden, huhu.

/B1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0