Blaaaaah.

Jag vet inte riktigt. Känns inte som en bra vecka. Har lyckats bli sjuk dessutom. Har ingen lust att förklara något för någon ens. Onödigt att komma upp massa ursäkter för något jag inte ens vill be om ursäkt för. Det värsta är att egentligen är jag ganska glad. Det finns dem där små sakerna i vardagen som gör mig så fruktansvärt glad. Men det är inte tillräckligt för att lyfta upp en riktigt dålig vecka.

Nah, om jag skulle sluta vara så emo på bloggen och faktiskt ta och börja skriva när jag är helt dunderglad? Fast dem inläggen är nog inte heller så roliga för jag blir så fruktansvärt bögig då. Inte för att det är något fel på bögar.

/B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0