my horse is amazing

Åkte iväg till marsvinsholm med vixie och sonja för att kolla på teatern som de tidigare hade varit med i. Men vi fick bara se halva för sen började ösa ner med regn och blixtra.. I panik tog jag och vixie moppen hem till sonja medans hon åkte bil. Kan säga att jag aldrig har varit så blöt om kläderna i hela mitt liv, var verkligen rakt igenom. Men men det var kul,planera lite mer för festen som ska vara på lördag. höhö dock sonjas mamma men vi ska agera bartender/DJ... vi stående i "baren".. jag tror jag själv vet hur det kommer sluta ^^ Nä nu är klockan snart 03:00 God natt :)



I väntan på att det skulle börja :) Vixie,jag & Sonja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0