Back to basic

Då var man tillbaka efter sommaren. En helt okej sommar faktiskt, gick tyvärr lite för fort, huh. Spenderade typ mesta delen i Malmö och det har väl fått en hel del hemska konsekvenser, dvs. mitt shoppingberoende har blivit typ 10 gånger värre, inte okej. Får typ checka in mig på rehab nu ;-)

Skolan började i fredags i alla fall. Inte heller okej. Vi satt ute och drack torsdag kväll så man mådde ganska trevligt i skolan (; Massa prat om projektarbetet och jag får typ ångest av att tänka på det. Dessutom suger mitt schema b-b-alle. Börjar åtta och slutar tjugo över fyra.

Jag behöver komma in i någon skolrytm igen och typ döda mitt huvud för jag tappar typ livslusten av skolan alltså. Jag vill typ bara fortsätta vara i malmö, vilket gör allt lite jobbigare.

Får se om bloggrutinen kommer tillbaka eller så blir det typ... bloggtorka framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0