Woe baby you're a nag

Bara jag som tycker det är så himmla coolt att Joan jett (And the blackhearts) ska vara förband åt Green day när dom spelar i Göteborg? Nu åker jag upp till gbg för att se henne lika mycket som dem xD
hmhm kommer bli så mega häftigt alltså, kommer ihåg när jag var liten och brukade sitta och spela hennes LP skivor och sen spela över det till band så ja kunde ta med mig och lyssna på i bilen... sicken nerd jag var.. hehe

Det ända tragiska är väl att hon börjar bli en anningens gammal men aja, lika cool för det!

Tänkte he upp en bild på henne från hennes yngre dagar!


Kommentarer
Postat av: thea

fan va coolt! :D

awesome ju.



sv: nu tycker jag inte att vi ska vara en sån som pratar om hur underbart väder det är söderut i landet, okeeeej?!

2010-05-02 @ 17:24:39
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0