Skola

Sitter just nu i skolan i ett grupprum med Hanna, hehe. Bea gör historiaprov och jag ska skriva klart min engelska uppsats. Jag känner mig så där extremt duktig idag.

Vi hade "prov" innan. Fast som ett grupparbete. Självklart var det b3+Hanna, haha! Men seriöst... det gick ju bra.. men ja. Vi tittade typ på allra första frågan och kom överrens om att ingen av oss kunde G frågorna så vi hoppade över till VG och det gick bättre.

Förutom när Hanna hade dragkamp med vår lärare om ett papper, haha. Och förövrigt att vi hade sånna dumma konversationer.

Hanna: "Vad är en trubbig vinkel?"
B1: "En vinkel som är mer än 90 grader"
Hanna: "Men... vad är en trubbig vinkel?" *tittar upp på vår lärare*
Lärare: "Precis vad Bea sa"
Hanna: "MEN!!"

Inte för att tala om pythagoras sats när jag försökte förklara...

Nåväl... Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: moa larsson

Vilken söt blogg (:

2010-04-22 @ 21:00:20
URL: http://mlarssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0