It's a beautiful day!

Solen skiner, woho!

Lång dag i skolan med tanke på att man bara har 2 lektioner. Eftersom det var så varmt ute stack vi ut på eftermiddagen innan lektionen och självklart hängde kameran på.
Vi köpte glass, testade den nya Ben and Jerry's glassen och ja... jordnötssmör är gross, so nasty. Men för övrigt var glassen helt okej, men inte värd 26 spänn.

Visste ni om att vi har nationella prov i språk? Vilket betyder att jag ska ha nationella prov i franska och tyska!!! Döda mig, tack? Jag har nog med massa prov att göra. Räknat ut att jag kommer typ ha 2 prov i veckan fram till sommarlovet!


Mhmm, solen skiner!!!! :D Jag är också extremt blek men det är resultatet av att inte sola på ett helt år (:


Här får vi med allt! Glass, korsvirkes hus som Ystad är typ känt för förutom Wallander och min extremt snygga TH-tröja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0