Confessions in the midnight.

Vad gör man egentligen? Påsklovet är över här och imorgon har vi studiedag. Jag är tacksam över lärarnas planering på våra studiedagar. Alltid efter lov!

Men det var inte det jag hade i huvudet när jag kände att jag ville göra ett inlägg.

Hur kan man tappa sin kreavitet? Jag var så extremt kreativ förut. Jag älskade att uttrycka mig i både skrift och konst. Idag kan jag varken eller. Vart gick det fel någonstans? Var förlorade jag den delen av mig?
Nog för att jag alltid varit väldigt akademisk av mig, men min kreativa sida har varit den sida som betytt allra mest för mig och nu är den inte där längre.

Jag hatar att inte kunna skriva "bra" längre. Jag hatar att jag inte kan variera mitt ordval så bra som jag kunde innan. Jag hatar att jag inte längre kan ta upp ett blankt papper och bara börja måla.

Jag gav det tid, trodde att det var en torrperiod. Men nu verkar det som att min musa har övergett mig totalt. Det känns jobbigt att göra något kreativt överhuvudtaget. Jag grymtar till och typ vill inte. Det borde inte vara så.

Jag vet inte om jag bara borde ge det mer tid och hoppas på det bästa eller bara inse att jag har förlorat halva min hjärna, bildligt talat.


Kommentarer
Postat av: FRIDA

De vore sååå kul!!^^



hur vare att va där?:D

2010-04-07 @ 23:33:51
URL: http://fridaalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0