Ångest?

Jag har varit ganska säker i ett tag att jag skulle åka iväg till England och studera där, men nu... jag vet inte överhuvudtaget. Det finns hur mycket universitet som helst och jag vet inte ens vad jag vill ha för huvudämne. Däremot har jag hittat ett universitet i New York som låter mycket mer lockande men det är Usa... så långt borta.

Jag trivs bra i Europa. Visst, Usa har sin charm och jag trivdes där när jag var på semester men... Läsa utomlands i flera år är annorlunda.

Jag får typ ångest av att börja oroa mig inför universitet och sånt men jag måste vara ute i god tid. Men jag undrar om ekonomi och marknadsföring verkligen är min grej.

Samtidigt vill jag ifrågasätta min motivation. Kommer det hålla? Fast hmm... dem flesta som går i College/universitet är typ nolifers som pluggar en hel del så jag hade väl antagligen hamnat på samma spår förr eller senare.

Jag vet verkligen inte vad jag vill göra... Kunde det inte varit lite lättare att välja?


Long Island University in NYC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0