Oops!

Helgen gick lite för fort för B1's del. Inte fick jag gjort någon design till bloggen och inte fick jag direkt städat heller. En del saker kom ivägen och ja... Så kan det gå!

Imorgon är det orientering för vår klass och självklart ska B3 inte vara med ;)

Kan inte säga att så mycket har hänt idag, lite konstiga diskussioner i klassen och vår lärare sa något som fick både mig och B2 att reagera. Hon bara "Men jag är störd!" och ja... det var ganska roligt om man väl var där :)

Det känns som att det är jag B1 som är mest aktiv men ja... jag är ganska kreativ och gillar att skriva, så varför inte? ;-)

Nu ska jag gå och däcka i sängen för skolan tar verkligen död på mig... och dessutom så har jag sprungit en massa ärenden på stan.


Kan slänga upp en liten bild som jag tog för ett bra tag sen eftersom jag tycker inläggen är tråkiga utan bilder :)


//B1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0