Vad hände sen?

Dåligt med uppdatering, ich weiss!

Blev en hel del med Green Day och sen blev det knäpptyst och man kan ju be om ursäkt för det.

Vi har en hel del att ta ikapp i skolan och ja.. Det är ju inte ett dugg lättare nu när man har åkt på en rejäl förkylning efter konserten. Samma gamla visa efter varje konsert men det är så värt det!

Jag, B1, har hosta, nyser och min näsa är helt täppt så skolan hoppar jag över. B2 var väl också på väg att bli sjuk men hon håller ut lite längre i skolan.

Eftersom jag var borta från skolan så passade jag på att baka en chokladkaka med Polly, verkligen supergod! Synd att min kamera är död annars skulle jag fotat :(

Men här är en bild från google, och jag kan säga att min kaka ser faktiskt ut så där, om du tar bort jordgubbarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0