TOKIO HOTEL + KONSERT*3= B3 LYCKLIGA!

Lite kryptiskt kanske, men vi gillar wannabe ekvationer :)

Fick höra idag att Tokio Hotel kommer till Sverige den 4 och 5 mars! Gissa vem som ska se dem? :D

Fast, B3 har lite andra planer. Vi ska nämligen bara se dem den 5 mars i Göteborg och sen ska vi även se dem den 1 mars i köpenhamn och dessutom lyckas klämma in en konsert i Hamburg men jag har nt riktigt koll när den är än...

Så ni kan ju gissa hur glad man blev idag? :) och framför allt stressad. Alla sms:ar om att man ska gå tillsammans och ja.. Gosh, mycket att planera tills på måndag då biljettsläppet är! ;-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Helt underbart! =)

Eftersom jag ska gå på konserten i Sthlm också tar det ett tag för mig att åka ned till Göteborg. Men så fort jag kommer dit, någon gång på morgonen, börjar jag köa :) Dudå?

2009-10-26 @ 15:41:12
URL: http://stopsign.blogg.se/
Postat av: IDA

Sv: Nice! :D

Nej jag valde att sitta den här gången eftersom jag inte orkar med all stress som kommer med köandet. Jag tycker det är synd att det har gått till överdrift. Ska man ha en plats längst fram får man nästan köa i veckor nu för tiden. Inte i alla länder såklart... men i många. Visst kan jag tänka mig att köa igen bara för själva grejen (för det är ju mysigt om man är ett gäng!) men inte den här gången. När det blir varmare kanske! :)

2009-10-26 @ 16:17:43
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0