bloggens utseende

hej igen!

Jag kom och tänka på en liten sak. Bloggens utseende nämligen.

Tänkte bara berätta att den är lite under konstruktion. Tänkte koda om allt när jag får min data tillbaka, men tills dess får vi stå ut med denna tråk designen, blää.

Just nu skulle vi egentligen haft historia men vi hade ingen lärare så nu sitter vi och väntar på att idrotten ska börja. Inte för att vi ska vara med, latisar.
Är det bara jag som hatar ute idrott? Tycker det är sjukt tråkigt med friidrott och brännboll... fast det är kanske bara jag?!

B3

Kommentarer
Postat av: b2 xD

idrotttttt. suuuuger

2009-05-29 @ 11:38:33
Postat av: MissCM

sv: jaa :) det är mysigt! dock så har jga hört att det ska vara fint väder till helgen, och att vädret sedan blir sämre nästa vecka igen.

2009-05-29 @ 13:02:07
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0