Sjuk

Det känns som att det är B1 som skriver här mest, men det är kanske för att jag ligger och är sjuk?
B2 är uppe i Östersund för att fira en vän som tar studenten.

Det regnar här i Ystad, ganska mysigt att ligga och höra hur regnet slår mot fönstret. Det enda som saknas nu är en bra film och lite myspys. Tror faktiskt jag ska se Death Note senare. En film som rekommenderas starkt!

Jag kan samtidigt rekommendera ett väldigt bra album som jag är totalt förälskad i. Eminems nya album Relapse är verkligen strålande. I och för sig har jag lyssnat på hans musik i 10 år också, men han blir bara bättre och bättre.

Men nu ska jag fortsätta med det jag gör, dvs inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0