We were victims of ourselves

Uh, angående förra inlägget... TJI FICK JAG!! För fy fan vad det snöar här nu!! typ en halv meter snö och det slutar inte snöa heller :O jag dog lite när det första lilla snön kom, men nu när det inte slutar... herregud alltså! men jag älskar snö så ;) ska snart ut på min nattliga promenad i snön... har gjort det dem senaste nätterna nu så :P

Anyway, har inte så jättemycket mer att skriva mer än att tipsa om ännu en bra låt. Har lyssnat på denna i ett tag men jag kände att det var dags att den fick komma in som musiktips på bloggen.

Känns som att jag är lite tjatig just nu, men jag är bara lite hyper på för mycket socker :D


Kommentarer
Postat av: LYDIA

Är du möjligen ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sån hos mig! Klicka på bildlänken till höger om headern så kommer du direkt till tävlingsinlägget :)



/Lydia

2010-01-05 @ 13:15:05
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-13 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0