Walking in a winter wonderland

Jag var på stan idag med B2 och inne på en affär hörde jag något i stil med snökaos i hela landet och jag kunde inte låta bli att fnysa till.

Inte är det något snökaos här i skåne! Okej, vi har lite is på dammarna och kanske någon fryst vattenpöl, men ingen snö. Så att säga att det är snökaos över hela landet är väl lite fel, tycker jag då.

Dock har det snöregnat här idag ganska mycket men det lägger ju inte sig på marken så man kan ju ändå inte kalla det snökaos, för det enda vi får är vattenpölar. Jag vet inte, men jag blev lite irriterad på killen på radion. Kanske för att jag själv vill ha en vit jul?

Fast det får jag ju också, åker ju upp norr om en vecka och firar jul i hälsingland medan B2 åker till Kanarieöarna imorgon :)


Inte har vi så mycket snö här i skåne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0