My Mama Said...

Känner ni också ibland att det finns så mycket i världen man missar?
Jag känner så nästan varenda dag och speciellt inom musikvärlden.

Varje dag stöter jag på ett nytt band som jag börjar gilla. Det är helt sjukt hur mycket bra musik det finns egentligen. Det kanske är för att jag är väldigt öppen till all musik(det finns ínte mycket musik jag inte klarar av). Som idag satt jag inne på fejjan och surfade när jag såg att någon hade skrivit något om bandet "Hedley". Självklart är jag allt för nyfiken för att inte kolla upp musiken och smack! Blev helt överförtjust i musiken och nu sitter jag och lyssnar på den nonstop.




My mama said
Don't talk to strangers
Just wrap it up so you don't wind up dead
Like mama said, just like Mama said
My mama said

Hey pretty lady it's crazy
You're almost twice my age
I wanna dance on your body
The way I shake it on stage


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0